7. juli 2012

Sommerferie!!

Vel, det har vært litt slapt på "bloggfronten" i det siste, men det betyr ikke at jeg har vært slapp med treningen!! Jeg har vært på søk etter nye mål ettersom jeg er ferdig med 7-ukers programmet mitt. Jeg fikk en utfordring  fra ei venninne, og har nå meldt meg på Oslos bratteste:-) Det er mosjonsløp opp Tryvannbakken....Så her er det bare å sette iamg med treningen. Jeg planlegger en del intervalltrening i sommer, og et par test-løp opp Tryvannsbakken i august/september.

I dag er første dag av sommerferien min, og jeg skal for en gangs skyld prøve å trene selv om jeg har feie. Begynte like så godt i dag, og kom nettopp hjem fra en økt på Elixia med intervaller og styrke. Fin start! I kveld blir det deilig sjømat på "Solsiden" sammen med gode venner:-) Ønsker alle en GOD SOMMER!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar