6. juni 2012

Snipp, snapp, snute.....hva nå?

Da er mitt 7- ukers treningsprogram gjennomført! Hurra for meg:-) Gjennomføringen har egentlig gått relativt smertefritt i forhold til hva jeg fryktet på forhånd... Oppsumert så har jeg i løpet av de siste 7 ukene oppnådd følgende:

  • bedre kondisjon
  • trening har blitt en del av hverdagsrutinen min, og er ikke lengre et ork og mas
  • litt uventet har døgnrytmen min blitt mer "normal", og jeg er flinkerer til å komme meg i seng vel vitende om at morgendagen både inneholde jobb, trening +++
Jeg føler at målene min om bedre helse er oppnådd!

Men, hva nå? Jeg har ikke skrevet på bloggen på noen dager, i og med at jeg nå egentlig var ferdig med treningsprogrammet. Jeg har et håp om å delta på halvmaraton i septemer  her i Oslo, og prøver nå å finne et treningsopplegg som vil hjelpe meg å nå det målet. Hvis noen har gode tips, er det bare å komme med dem!! I mellomtiden kommer jeg nok til å bruke mye at det samme opplegget som jeg allerede har prøvd i ukene fremover. Liker det at de fleste treningsøktene var konsentrert på en ting, og ikke tok altfor lang tid å gjennomføre.

Etter noen dagers treningspause, startet jeg opp igjen i dag med en liten løpetur rundt FRognerparken. Dette har liksom blitt en av mine faste løyper de siste ukene. Var litt "tung" i bena, men ellers fungerte det greit. Skal prøve å legge inne en lite intervalløkt i morgen etter jobb, for å se om bena fungerer litt bedre da. Ha en fortsatt strålende dag, jeg må skynde meg på jobb!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar