3. august 2012

Sommertrening

Da var årets sommerferie over for denne gang.... Min kjære og jeg har hatt 2 deilige uker i sør-Italia. Varmt og godt:-) For føste gang var kofferten også fylt med joggesko og treningstøy, i håp om å legge inn en økt eller to i løpet av turen. Og trening ble det! Faktisk ble det rom for en liten økt nesten hver dag. Temperaturen tillot ikke de helt store utfordringene, men stort sett fikk jeg løpt 30 min hver dag med litt spensthopp og core-trening. Veldig fornøyd med det!

Etter hjemkomsten mandag har jeg fått plass til 2 ettermiddagsrunder rundt Frognerparken. Dette har liksom blitt min faste runde når det mangler fantasi eller stor motivasjon til å finne på noe annet...  Nå må jeg snart begynne å legge om treningen til "Oslos bratteste"... det betyr lengre løpeturer, mer benstyrke og mye oppoverbakke....hufff, hva har jeg begitt meg ut på?!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar