20. august 2012

Klar for høsten

I dag våknet jeg til øse, pøse regn....ingen tvil om at høsten er kommet. Etter en drøy måned med feriemodus, og relativ slapp holdning til å oppdatere bloggen, er jeg nå klar for høsten! Om en måned er det "Oslos Bratteste", og det er på tide å komme igang med hardtreningen. Jeg har klart å holde formen relativt godt ved like i sommer med regelmessig trening, men jeg har ikke utfordrete meg selv eller forsøkt å bedre formen. Nå er det på tide å bedre formen og forhåpentligvis klare å gjennomføre bakkeløpet om 1 mnd...

Skal på nattevakt i dag, så uken startet relativt rolig. Det ble en kort tur innom Elixia med oppvarming på tredemølle og deretter 30min styketrening med Michael. Styrketrening er noe jeg sjeldent er særlig flink til å gjøre selv, ihvertfall når det gjelder å tøye grensene og ta de ekstre repitisjonenne som virkelig brenner. Da hjelper det å ha en skummel, mørk mann som roper til deg med "befalsstemme"... man tør ikke annet enn å gjennomføre!

Håper å få til 2 intervalløkter og en langtur i løpet av uken. da burde jeg være godt igang?!

1 kommentar:

  1. Heia deg:) jeg følger med og legger meg straks hakk i hæl dere sprekingene som skal løpe i bakken om 1 mnd:) her er opptreningen startet så smått etter fødselen og gleder meg så til å ta fatt på løpingen igjen:)

    klem Jeanette

    SvarSlett