10. september 2012

Let´s GO!!!!

Wow!! Nå føler jeg meg superflink!!! Har nettopp kommet hjem i fra Back 2 Basic ( Bootcamp-aktig sirkeltrening, syyyyykt slitsomt) som jeg ikke har vært på på nærmere 2 år. Hurra! Denne timen er så slitsom og tøff, at man kan ikke annet enn å føle seg som en helt(inne) etter å ha gjennomført. For de som trener på Elixia og har muligheten til å ta turen innom Colusseum på mandager, så anbefales denne timen på det varmeste.

Og ikke nok med det.... I går dro min kjære og jeg til Tryvann og Wyller-løypa for å teste bakken. Kan vel egentlig ikke påstå at det gikk særlig imponerende for seg, men jeg kom i hvertfall til tops på et vis....God trening ihvertfall. Må ærlig innrømme at jeg er redd for at jeg har tatt meg vann over hodet hva gjelder å faktisk delta på dette MOTbakke løpet, men mer om det en annen gang...

Nå venter to lange dager med jobbing til sent på kveld/natt, så det blir ikke mulighet til å trene for torsdagen. Kanskje intervaller....? Jeg får se. Nå skal jeg kose meg emd en deilig kopp te før jeg tar kvelden. God natt!

Ikke helt slik det så ut i dag....men det føltes litt slik alikevel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar