5. september 2012

Ikke helt som planlagt....

Hmmm.....august så lenge ut til å bli en lovende oppkjøring til motbakke løpet i slutten av september. Det var helt frem til jeg oppdaget en deadline for innlevering av abstract til et stort møte i forbindelse med jobben. Som vanlig var jeg litt sent ute ( må huske dette til nyttårs forsettene), og det hele endte med et ordentlig skippertak den siste halvannen ukene. Med andre ord, INGEN TRENING PÅ MEG!

Men, nå har jeg påny brettet opp ermene, tatt på meg jobbeskoen og satt igang:-) Det hyggelige med en treningspause, er at alt kjennes så greit ut første trening etter pausen. Slik var det ihvertfall for meg i dag. Jeg løp intervaller etter jobb, og følte at jeg kunne løpe så lenge og fort som bare det! Ganske så fin følelse. I morgen håper jeg å få til en styrkeøkt, og i helgen tror jeg kanskje jeg skal prøve en liten test i Wyllerløypa.....Skummelt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar