19. mai 2012

Bøy og tøy

For å bote for manglende evne til gjennomføring tidligere denne uken, bestemte jeg meg for å legge inn en økt i dag også. Jeg hadde meldt meg på en time på Elixia som er en slags kombinasjon av yoga, capoeria og pilates. Det heter Uniao-flow, og er en fin blanding av styrke og tøying. Liker det at timen holder en intensitet som gjør at man blir ganske så svett:-) Som oppvarming jogget jeg hjemmefra til treningssenteret, ca 2 km. Etter endt time tuslet jeg hjemover i solskinnet, klar til å nyte resten av helgen!

God helg:-)

Ikke helt slikt det så ut i dag...

2 kommentarer:

  1. Kult! Jeg har lurt på hva den timen var... Må man være myk og koordinert for å få effekt?

    SvarSlett
  2. Neida, mye styke og balanseøvelser. Trenger ikke være spesielt myk, men jeg tror man blir en god del mykere etterhvert. Bli med neste onsdag?! Tror timen begynner kl19.

    SvarSlett