14. mai 2012

Uke 5, "Langtur"

Wow, nå er det allerede uke 5 i treningsprogrammet! Dette går jo så det suser:-) I dag ble det trening på vei hjem fra jobb. Forsov meg i morges, så det var såvidt jeg husket å ta med treningsbaggen... Da jeg endelig satt i garderoben før trening, kom jeg på at jeg ikke husket hva programmet bestod av i dag... Slo opp på http://cergntnu.wordpress.com/ og fant ut at denne uken var " Langtur-uken"! OOOPPS...

Vel, vel....trening ble det nå uansett, selv og det ikke fristet med langtur på tredemølle innendørs mens solen skinner ute. Dermed har jeg gjort en liten omrkkering i timeplanen, og kjørte i vei med fredagens programm i dag. Det så slikt ut:

  • 10 min oppvarming, jogg
  • 4 x 1 min intervall,  max intensitet
  • 5 min rolig jogg
Deretter trente jeg litt styrke av core musklatur (mage og rygg)
  • 50 sit-ups
  • 20 side sit-ups
  • 2 x 20 rygghev
  • 2 x 1 min planke
Vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar