18. mai 2012

Langfredag...

Ok, denne uken har ikke gått helt som planlagt. Meningen var at jeg denne uken skulle ta 2 økter med langtur på ca 45min, og avslutte med en intervalløkt i dag. Uken startet jo ikke helt som planlagt, men jeg kjørte intervallene mandagen og hadde planlagt langtur onsdag og i dag.

Onsdagen satset jeg friskt og la ut fra Sognsvann med mål å løpe tul Ullevålssæter og tilbake. Det gikk fint de første 2 km, og så smalt det.... Endte opp i skogkanten med magekramper, og etter 30 min var det bare å vende snuten hjemover.

I dag ble langturen byttet ut med rundtur rundt Frognerparken, noe som tar snaue 30 min. Ikke fult langt nok i følge treningsprogrammet, men etter en lang og hard arbeidsuke var det alt jeg fikk til i dag. Ja, ja....nytt forsøk i morgen!

1 kommentar:

  1. Imponert over at du trener dagen etter 17. mai! Det må vel være en av fordelene med å ha vakt på party dagen :)

    SvarSlett