18. april 2012

4x4 intervall

Onsdag uke 1, i dag er det dags for de beryktede 4 x 4 intervallene. Dagens treningsopplegg så slik ut;


  • 10 min oppvarming så du blir god og svett
  • 4 min med hurtig gange eller løp i motbakke så du blir skikkelig sliten og kraftig andpusten
  • 3 min rolig gange
  • 4 min gange eller løp så du bilr kraftig andpusten
  • 3 min rolig gange
  • 4 min gange eller løp så du blir kraftig andpusten
  • 3 min rolig gange
  • 4 min gange eller løp så du blir kraftig andpusten
  • 5 min rolig gange eller lett jogg så kroppen får roe ned
Etter trening i dag var jeg utslitt! Hadde lyst til å gi meg halvveis under intervallene, og hadde blodsmak i munnen allerede etetr første intervall....tempo var ikke særlig imponerende, kun 10,5 km/t på det høyeste. Fy sørene, så dårlig kondis jeg har! Trodde ikke det stod så dårlig til:-(  Håper fredagsøkten gir litt mer oppmuntrende følelse. Ja, ja.....på tide å krabbe i dusjen. Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar