16. april 2012

D-day +1

I dag våknet jeg med en slags følelse av fylleangst. Føler at jeg har lagt lista for å lykkes ganske så høyt, i og med at venner og bekjente nå vet om det lille prosjektet mitt... Her er det bare å stå på!! Denne bloggen kommer til å fungere som min personlige treningsdagbok, så det kommer ikke innlegg hver dag.

Men, i dag har jeg gjort noe som jeg aldri har klart før...jeg har trent før jeg skal på jobb!! Riktignok begynner ikke jobben min før kl 15 i dag, men av en eller annen grunn har jeg aldri klart å legge inn en treningsøkt før vakt. (Prøver som regel å lade batteriene, tilfelle vakten blir hektisk). Treningsplanen min fra CERG sier at jeg skal trene mandag, onsdag og fredag denne uken, men jeg har jukset litt. Tok kondisjonstreningen i går, og i dag prøvde jeg noe nytt "Uniao Flow" på Elixia Colosseum. Dette er en time som er en slags blanding av yoga og kampsport. Jeg var litt skeptisk i forkant, men er faktisk ganske så fornøyd med timen. Kjempefin blanding av styrke, tøyning og balanse uten for mye "kom i kontakt med ditt indre lys, osv, osv..", det er ikke helt min greie. Uansett, superfornøyd med meg selv i dag! Nå venter en varm dusj, og deretter vakt...Vi snakkes!

1 kommentar:

  1. HEi!
    Har sendt deg award! Slikt gjør man i Bloglandia...
    Sjekk ut siden for å følge:-)

    KOS

    SvarSlett