21. april 2012

Lørdagstrening

I dag er det lørdag, og meningen var at jeg skulle ha fri i dag og heller ha trent i går...slik ble det ikke. Etter en meget vellykket bursdagsfeiring, med mye veldig god vin, var jeg ikke i stand til å trene i går. Det eneste jeg fikk til etter jobb var sofasliting... Så dermed var det dags for lørdagstrening. Egentlig var jeg positiv innstilt på forhånd. Lite mennesker på treningsstudio, i tillegg til at man føler seg ekstra flink når man legger i en økt i helgen! Dagens treningøkt så slik ut;



  • 5 minutter oppvarming 
  • 4 minutter med gange eller løp så du blir kraftig andpusten (85-95% av makspuls)
  • 2 minutter rolig gange
  • 1 minutt løp 
  • 1 minutt rolig gange
  • 1 minutt  løp 
  • 1 minutt rolig gange
  • 4 minutter med gange eller løp så du blir kraftig andpusten (85-95% av makspuls)
  • 2 minutter rolig gange
  • 1 minutt  løp
  • 1 minutt rolig gange
  • 1 minutt med  løp 
  • 5 minutter rolig gange for å roe ned
Måtte legge inn en ekstra pause, da jeg tok littvel hardt i i begynnelsen. Innbiller meg vist at jeg er i bedre form enn hva sannheten er...Ja, ja. I morgen har jeg planer om å lure med meg min bedre halvdel ut i parken for intervalltrening, vi får se om jeg lykkes!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar