27. april 2012

TGIF!!

Endelig fredag! Siste dag i 2. uke av kom-i-form prosjektet. Merker faktisk litt bedring allerede....muligens bare innbilning, men jeg tror dette funker:-)  Hadde abisjoner om å få inn en økt etter jobb i går, men hadde glemt å pakke joggesko i sekken min, så det ble ikke noe av... ( Sovnet på sofaen etter jobb, og orket ikke karre meg på trening kl 19). Så i dag slo jeg sammen to økter, som straff/ bot. Jeg gjennomførte både løpetreningen fra ukeplanen, og meldte meg på en styrketreningstime på Elixia. STOLT! Dermed så treningen slik ut i dag:

  • oppvarming, 10 min
  • 4 x 4 intervaller
  • 5 min rolig jogg
Deretter; Shape med Pete på Elixia. 30 minutter med hard-core styrketrening av mage og rygg. Regner med å kjenne dette godt i morgen....

Nå venter deilig middag og kald hvitvin....God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar