25. april 2012

Midtveis uke 2

Hei og hopp!! Dette går jo over all forventning. I dag pakket jeg treningtøyet i sekken, og tok det med meg i bilen slik at jeg kunne kjøre innom treningssenteret på vei hjem fra jobb. Synes alltid "dørstokk-mila" virker uoverkommelig så snart jeg har landet i sofaen etter jobb, så min plan er å legge treningen til en noe jeg gjøre på vei hjem fra jobb. Var skikkelig støl i mandag og tirsdag etter søndagens øvelser, men i dag begynner det å kjennes litt bedre. Det er nok desverre altfor lenge siden musklene in har møtt de helt store utfordringene.

Planen i dag var ganske enkel:

  • 10 min oppvarming, lett jogg
  • 4 x 1 minutt løping opp mot maks intensitet
  • Avsluttning, 5 min lett jogg
  • Mageøvelser
Det hele var unnagjort ganske raskt, og jeg sitter nå blid og fornøyd i sofaen hjemme:-) Vi snakkes!

2 kommentarer: