22. april 2012

Søndagstur i Frognerparken, start uke 2

I dag fikk jeg med meg min kjære på løpetur i Frognerparken:-) Planen var å løpe intervaller, men i følge treningsplanen min ( http://cergntnu.wordpress.com/2012/04/16/sommerform-uke-2/ ) så var opplegge  noe annet. Dermed ble dagens trening seende slik ut;

  • 30 min rolig løping
  • styrketrening, rep x 3 
    • 10 push-ups
    • 20 knebøy
    • 10 spensthopp
Jeg må innrømme at det å trene sammen med min kjære var ekstra hyggelig. En veldig fin måte å starte dagen på, og ikke minst noen som kan gi litt ekstre støtte og motivasjon underveis. Anbefales! Nå har jeg offesielt gjennomført 1. uke av treningsprogrammet, og allerede tjuvstartet uke 2.  Jeg jobber nemlig veldig sent både mandag og tirsdag, og vet at jeg ikke kommer til å klare å legge inn en treningsøkt noen av de dagene. Litt småjustering underveis er vel lov?! Håper alle har en strålende søndag. Vi snakkes!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar