17. april 2012

Premie, eller ris bak speilet?

Som jeg forklarte i første innlegget mitt, er målet mitt  med å komme i form å få bedre helse. I det store bildet er vel dette det ultimate målet, men litt kjedelig kanskje..? I går snakket jeg med en kollega på jobben som hadde sett bloggen min. Hun spurte kjekt om jeg ikke skulle være med å løpe New York Marathon i 2013??!!! Wow, det hadde vært gøy å klare:-) Jeg må innrømme at det har svirret lit i bakhodet som et langsiktig mål, men jeg vet ikke helt om jeg er klar til et fult så "hårete" mål ennå....kanskje halvmaraton?

Hva synes dere? Gode råd, innspill og forslag til mål mottas med takk!






Grete Waitz krysser målstreken  som vinner av New York Marathon 1983

1 kommentar:

  1. Jeg synes du ta ta sikte på et løp allerede i år! Hva med Oslo Halvmaraton, eller 10 km? Det er lenge til høsten 2013... ;P

    SvarSlett